Krásná plet´

29.12.2011 12:29

 


Holkyyy moje zlaté, dneska jsem si pro vás připravila článek jak mít hezčí pleť,... Sama to znám a mám ty dny kdy je ta pleť prostě HROZNÁ! Ale mám pár ozkoušených typů, tak se s nimi podělím.... Jestli, ale chcete vážně hezčí pleť nesmíte lhát, ani mě ani sobě. Když budete podvádět a dáte si jednu blbou čokoládu může být po celém dnu snahy...
 
Začneme...
 
první nečekaně...
1, Voda, voda, voda a zase jenom voda.
Možná vám to přijde jako kravina. Proč by voda obyčejná voda měla pomáhat pleti? Já myslím, že to poznáte... tekutina je důležitá jak pro zdravotní potřebu, tak je dobrá i na pleť...Takže to nepřehánějte, ale i nešetřete! Vypijte za den alespoň 1,5l.
2, Mytí obličeje
Mýdlem nééé... To je největší kravina.. Kupte si čistící vodičku určenou pro vaší pleť a používejte jí každé ráno a večer. Poté použijte krém- také na váš typ pleti..
3, Správný make-up.
Né každý má na kvalitní make-up... Ale to si ho raději nedávejte... Nekvalitní vám tolik zničí pleť, navíc vytváří vrásky... Takže se s ním rovnou rozlučte a používejte kvalitní, určený pro váš typ pleti (teď prodávají make-up i proti akné, JUPÍÍÍ!)
4, Jídlo? Jen zdravé!
Schválně 1 týden papejte jen brambůrky, sladkosti, pijte colu... a druhý týden zeleninu, ovoce, vodu. Zkusila jsem to také. Docela jsem se divila.. Myslela jsem, že to bude zase nějaká kravina... že jídlo souvisí a obličejem a problémy s ním. Jenže je to fakt... sice nám to chutná, pak to ale dopadá... :(
5, Odpočinek
I pleť si musí odpočinout.. nemluvím o tom že se večer musíme odlíčit, protože to už všichni známe a děláme, že? :) Měli by jsme si alespoň jeden den (třeba o víkendu) dát pauzu od všech těch šmínků....
6, Spánek
Měli by jsme spát zhruba 8 hodin. Já spím v týdnu cca 5-6. Což je málooo! O víkendu si to zase nahradím cca 10 hodinama :D. Měli by jsme si zvyknout spát stejnou dobu a to si klidně dát o víkendu budíček! :)